שוק של פרקטים בתל אביב

  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות שאנו מעניקים ללקוחות שלנו בתל אביב ובכל הארץ.

אז למה מכנים אותנו שור הפרקטים?

משום שניתן למצוא במחסנים שלנו ברחוב העלייה 14 בתל אביב את כל סוגי הפרקטים בלי להזמין מראש בלי להמתין פשוט לשלם ולקחת במקום כמו בשווקים, בשיטת שלם וקח.

ריצוף למינציה הוא אחד מסוגי הריצוף היפים ביותר שניתן להתקין במחיר שווה לכל נפש. רבים נחשבים לטרנד העיצובי הגדול הבא, פרקט למינציה מחקה ריצוף עץ מלא, אריחים או אבן. בעיקרו של דבר, ריצוף זה הוא שכבות של סיב מודבק בלחץ ובחום עם טקסטורה של סוגי עצים, אריחים או אבן המודפסים עליו.

ריצוף למינציה מורכב מליבת סיבי לוחות עם שכבת הדפס צילומית וציפוי עליון של שרפים ומלמין.

ניתן להשתמש בריצוף למינציה בכל מקום. מכיוון שהוא אינו מושפע מלחות באותו אופן כמו עץ ​​מלא, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור ריצוף ביתי ומוסדי.

שוק הפרקטים הוא שוק מגוון מאוד עם אפשרויות רבות של סוגי פרקטים.אחת הדרכים בהן ניתן לסווג ריצוף למינציה היא לפי סוג התקנה.

  1. פרקט למינציה ללא דבק – סוג זה הוא הנפוץ ביותר בארץ – של בהתקנה זו מצמידים אחד לשני את לוחות ה דפרקט רך חריצי התקנה שנמצאים על כל לוח ונלחצים ביחד בחוזקה.
  2. פרקט למינציה הנועד למריחת דבק – בסוג זה של פרקט תצטרך למרוח ולהדביק את הלוחות אחד לשני אמנם סוג התקנה זה מייצר רצפת פרקט חזקה מאוד לאחר ההתקנה, אך עלותה גבוה יותר מאשר בסוג ללא דבק.
  3. פרקט למינציה ע ם פס הדבקה – במקום למרוח את הדבק בנפרד על כל לוח של פרקט ולהדביק בסוג זה של פרקט ישנו דבק, כך שתוכלו פשוט להצמיד את לוחות הפרקט אחד לשני ולהדביקם, ההתקנה הזו פשוטה קלה ומהירה אך מחיר הפרקט יקר יותר.

יצרני פרקט למינציה  עם הטכנולוגיה החדשה שלהם מציעים לא רק פורניר עץ קשה אלא גם את הסוגים סוגי הפרקט המודפסים. קשה להבחין בהבדל בין פרקט למינציה לעץ מלא. אך יותר חשוב מחיר פרקט הלמיציה זול יותר משמעותית מפרקט עץ מלא.

מבחינת חוזק ועמידות  הפרקט בשחיקה מבחינים במספר סוגי פרקטים:

AC1   – פרקט המיועד לשימוש בבתי מגורים עם שחיקה נמוכה מאוד ולכן מתאים  מאוד  לחדרי ארונות או לחדרי שינה.

AC2 – פרקט המיועד לאזורים בעלי שחיקה בינונית. הפרקט מתאים לחללי מגורים כמו חדרי אוכל או חדרי מגורים.

AC3  – פרקט מסחרי בעל רמת שחיקה גבוהה מתאים   למגורים לחדרים עם תנועה גבוהה ואפילו חללים מסחריים שיש בהם תנועה קלה כמו משרדים וחדרי מלון.

AC4  – פרקט מסחרי בנוי בכדי לעמוד בכל סוג של שימוש למגורים כמו גם חללים מסחריים עם שחיקה גבוהה כמו  משרדים, בתי קפה ובוטיקים.

 AC5 – פרקט מסחרי כבד מיועד  לשימושים מסחריים באזורים עמוסיםאוד בעלי תנועה גדולה עם שחיקה גבוהה מאוד כמו חנויות כלבו ומשרדי ממשלה.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

איפוא אני יכול לקנות פרקט הכי זול בארץ
איפוא אני יכול לקנות פרקט הכי זול בארץ

הרבה לקוחות מחפשים פרקט זול, פרקטים בזול, ואמנם שוק הפרקטים מלא בפרקטים זולים, אך האם פרקט זול זה באמת זה - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ