מה מחיר פרקט למינציה?

פרקטים

ישנם סוגים שונים ורבים של פרקט המקורי הוא פרקט עץ גושני, הוא הפרקט המקורי שבעצם מפרקט זה החלו לייצר תחליפים זולים ועמידים יותר, היום פרקט למינציה – פרקט סינטטי הוא הפרקט הנפוץ ביותר ואפשר לקבל אותו במגוון גדול של דגמים דמוי פרקט עץ, עם צילום איכותי המדמה פרקט עץ, פרקט הלמינציה מגיע עם פאזות ובלי פאזות – פאזות אלו בעצם חריצים בין החיבורים המאפשרים חיבור יציב בין לוחות הפרקט.

פרקט למינציה בנוי מ 3 שכבות:

שכבה אחת שהינה משטח מהודק הבנוי משבבי עץ מודבקים בלחץ (HDF) בעובי של 8 מ”מ עד 12 מ”מ.  שכבה שנייה מודבקת על פלטת HDF שהיא למעשה הדוגמא והצבע של הפרקט ושכבה שלישית עליונה והיא שכבת הגנה (AC), המעניקה בנוסף להגנה חוזק ומירקם למראה הפרקט.

המחירים להתקנת פרקט?

טווח המחירים של סוגי הפרקטים רחב מאוד ומושפע ממספר פרמטרים: העובי של הפרקט , הארץ שבה יוצר הפרקט ישנו פרקט אירופאי שבדרך כלל יקר יותר, לעומתו הפרקט הסיני שהוא פרקט זול יותר, רובנו חושבים שזה בגלל האיכות, אך כלל האצבע הזה כלל לא נכון ובשנים האחרונות אנו מגלים שרוב יצור הפרקטים עבר לסין וזאת בשל עלויות היצור הזולות, והאיכות גם היא איכות טובה וישנם מפעלים בסין המייצרים פרקט איכותי אף יותר מהפרקט האירופאי. המחיר קשור כמובן לאיכותם ועמידותם של הפרקטים לאורך זמן וכמובן – סוג הפרקט. פרקט למינציה זול בצורה משמעותית מפרקט עץ גושני ומחיר ממוצע למ”ר עומד על 60-70 שקל לפרקט למינציה סטנדרטי ועד 200 שקל לפרקט למינציה באיכות גבוהה יותר, בעוד שמחיר פרקט עץ גושני למ”ר יתחיל ב-250 שקל ויכול להגיע אף ל-700 שקל למ”ר בהתאם לזן העץ ולהתקנה הרצויה.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ