פרקט למינציה לעומת פרקט עץ

קטלוג פרקט למינציה

בכל הנוגע לאפשרויות ריצוף, פרקט עץ ופרקט למינציה הם שתיים מהאפשרויות הפופולריות ביותר. למרות שהם עשויים להיראות דומים במבט ראשון, ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין השניים שכדאי לשקול לפני קבלת החלטה.

פרקט עץ עשוי מעץ מלא ומורכב מחלקים בודדים המונחים בדוגמה ספציפית. עובי כל חלק הוא בדרך כלל 10-20 מ”מ וניתן לשייף ולחדש את הפרקט מספר פעמים במהלך השנים. פרקט עץ ידוע בעמידותו, תוחלת החיים הארוכה והיופי הטבעי שלו.

פרקט למינציה, לעומת זאת, עשוי מליבה בצפיפות גבוהה (HDF) ועליה תמונה מודפסת של דפוס עץ. שכבה עליונה זו מכוסה בשכבת הגנה שקופה, לרוב עשויה מלמין, המסייעת בהגנה על הריצוף מפני שריטות ונזקים אחרים. פרקט למינציה הוא בדרך כלל דק יותר מפרקט עץ, עם עובי של כ-8-12 מ”מ.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרקט למינציה הוא שכיחותו, הוא נפוץ מאוד וניתן למצוא אותו בכל העסקים בארץ שמוכרים פרקטים, אחד האזורים המרכזיים בארץ נמצא ברחוב העלייה בתל אביב. לרוב הוא זול משמעותית מפרקט עץ, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור בעלי תקציב נמוך. בנוסף, פרקט למינציה קל מאוד להתקנה, לרוב הפרקט מגיע בפאנלים משתלבים שניתן לפרוס במהירות וביעילות.

עם זאת, בכל הנוגע לאיכות ועמידות כללית, פרקט עץ הוא המנצח הברור. פרקט עץ יכול להחזיק מעמד עשרות שנים עם טיפול ותחזוקה נאותים, בעוד פרקט למינציה בדרך כלל צריך להיות מוחלף כל 10-20 שנים. פרקט עץ גם עמיד הרבה יותר בפני מים ורטיבות מאשר פרקט למינציה, שעלול להתעקם ולהתעקם אם נחשף ליותר מדי מים.

יתרון נוסף של פרקט עץ הוא יופיו הטבעי. לכל פיסת עץ יש גוון וצבע ייחודיים משלו, המעניקים לפרקט עץ מראה חמים ומזמין שקשה לשכפל בפרקט למינציה. בנוסף, ניתן לשייף פרקט עץ ולחדש אותו מספר פעמים במהלך השנים, וגם לגוון בלכה שונה מה שמאפשר לשנות את מראה הפרקט מבלי שתצטרך להחליף אותו לחלוטין.

בסופו של דבר, הבחירה בין פרקט עץ לפרקט למינציה תלויה בצרכים וההעדפות האישיות שלכם. אם אתם מחפשים אפשרות משתלמת וקלה להתקנה, פרקט למינציה עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות ריצוף עמיד שיוסיף יופי וחמימות טבעיים לביתכם, פרקט עץ עשוי הפתרון.

לדעתי, פרקט עץ הוא הבחירה העדיפה בכל הנוגע לאפשרויות ריצוף. אמנם הוא עשוי להיות יקר יותר מפרקט למינציה, אך מדובר בהשקעה משתלמת שתחזיק מעמד עשרות שנים ותוסיף ערך לבית שלכם. בנוסף, היופי הטבעי של פרקט עץ פשוט לא יכול להשתוות לפרקט למינציה או אפשרויות ריצוף מלאכותי אחרות.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ