פרקט למינציה לריצוף

איך להתקין פרקט נכון

פרקט למינציה הוא אופציה מעולה  לריצוף בשל עמידותו,  עלותו, וקלות ההתקנה שלו. הוא עשוי משכבות מרובות של חומרים, כולל ליבת סיבי עץ בצפיפות גבוהה, שכבת עיצוב מודפסת ושכבת מגן עליונה. השכבה העליונה עשויה בדרך כלל מתחמוצת אלומיניום, מה שהופך אותה לעמידה מאוד בפני שריטות, כתמים ובלאי.

ישנם מספר סוגים של פרקט למינציה הזמינים בשוק, כל אחד עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. להלן הנפוצים ביותר.

פרקט למינציה בלחץ גבוה (HPL) – סוג זה של פרקט למינציה נעשה באמצעות תהליך יצור בלחץ גבוה הדוחס את שכבות החומר יחד ליצירת לוח פרקט עמיד וחזק במיוחד. ריצוף HPL מתאים לאזורים עתירי תנועה ומשמש לעתים קרובות למטרות מסחריות.

פרקט מינציה בלחץ ישיר (DPL) –לוח פרקט המיוצר באמצעות  לחץ ישיר היוצר לוח פרקט דק יותר ופחות עמיד מאשר HPL. עם זאת, ריצוף DPL הוא פופולרי למגורים.

פרקט למינציה מובלטת – סוג זה של פרקט למינציה כולל משטח בעל מרקם המחקה את המראה והתחושה של עץ טבעי או אבן. המרקם המוטבע מוסיף עומק ומימד לריצוף ועוזר להסתיר שריטות ופגמים קלים.

כאשר מדובר בחברות המייצרות פרקט למינציה, ישנם מספר מותגים מוכרים בקרב הצרכנים. חלק מהחברות המובילות המייצרות פרקט למינציה כוללות:

קוויק סטפ – הוא מותג מוביל של פרקט למינציה הידוע במוצריו האיכותיים והעמידים. הם מציעים מגוון רחב של סגנונות וצבעים לבחירה, מה שמקל על מציאת אפשרות ריצוף המתאימה לטעם ולעיצוב האישי שלך.

קרונו קסטלו – הוא עוד מותג פופולרי של פרקט למינציה המציע מגוון סגנונות ועיצובים לבחירה. פרקט הלמינציה שלהם ידוע בעמידות שלו ועמידות בפני שריטות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור משפחות עם ילדים וחיות מחמד.

טארקט – הוא מותג ידוע המייצר אפשרויות לרבד וגם לפרקט פרקט. ריצוף הלמינציה שלהם ידוע בהתקנה הקלה ובתחזוקה הנמוכה שלו, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור פרויקטי עשה זאת בעצמך.

איכות פרקט למינציה יכולה להשתנות בהתאם לסוג ולמותג שתבחרו. עם זאת, באופן כללי, פרקט למינציה הוא אפשרות עמידה מאוד ומאוד קל לטפל ולתחזק אותה. רוב הסוגים של פרקט הלמינציה מגיעים עם אחריות של לפחות 3 שנים, כאשר חלק מהמותגים מציעים אחריות של עד 5 שנים.

כדי להבטיח שתקבלו פרקט למינציה איכותי, חשוב לבצע את המחקר ולבחור במותג בעל מוניטין. חפשו אפשרויות ריצוף שמגיעות עם אחריות וקראו חוות דעת מלקוחות אחרים כדי לקבל מושג לגבי האיכות והעמידות של המוצר.

לסיכום, פרקט למינציה הוא אפשרות ריצוף משתלמת המציעה מגוון רחב של סגנונות ועיצובים לבחירה. ישנם מספר סוגים של פרקט למינציה זמינים, כל אחד עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. כאשר בוחרים מותג של פרקט למינציה, חשוב לעשות את המחקר ולבחור בחברה מוכרת המציעה מוצרים איכותיים ועמידים, עם טיפול ותחזוקה נאותים, פרקט למינציה יכול לספק לכם אפשרות ריצוף יפה ועמיד לאורך שנים רבות.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ