פרקט למינציה AC4

פרקט למינציה AC4

האוירה בבתים ובמשרדים מושפעת מאוד מסוג הריצוף פרקט למינציה בדירוג AC4 הוא בחירה מצוינת עבור בתים ומשרדים, פרקט למינציה מציע שילוב מושלם של עמידות גבוהה בפני שחיקה, ומגוון של עיצובים המדמים עץ או אבן.

אין תחליף לאווירה הכפרית החמימה של פרקט למינציה, הוא יותר אוירה חמה ומשפחתית בבית במשרדים ואילו ברשתות מסחר.

עמידות בפני שחיקה

AC4 הוא דירוג גבוה בסולם קריטריוני שחיקה, מה שהופך אותו מתאים לחללים מסחריים עם סחר בינוני כמו בוטיקים, משרדים, סלונים ובתי קפה. רמת עמידות זו מבטיחה שהריצוף יכול לעמוד בפני שחיקה יומיומית, ולכן הוא בחירה אידיאלית עבור אזורים עם תנועה גבוהה.

עיצוב

פרקט למינציה בדירוג AC4 יכול להגיע עם מגוון של עיצובים צבעים וטקסטורות. לקוחות ומעצבי משרדים יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים, דוגמאות וגימורים. ניתן ליצור מראה קלאסי או מראה מודרני עם סוגי הפרקט למינצעה ברמת שחיקה בדירוג AC4.

מדמה עץ

תכונה בולטת של פרקט למינציה בדירוג AC4 היא העמידות לשחיקה וכן היכולת שלו לדמות את המראה והתחושה של עץ אמיתי. טכנולוגיות הדפסה מתקדמות יוצרות מרקמי עץ ומרקמים מציאותיים, המעניקות מראה אותנטי ללא הדרישות של תחזוקת רצפות עץ טבעי.

קלות תחזוקה

פרקטים בדירוג AC4 הם לא רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם קלים לתחזוקה. המשטח עמיד בפני שריטות, כתמים ודהייה, דרוש מאמץ מינימלי כדי לשמור על מראה של הפרקט בדרך כלל מספיק לשטוף את הרצפה עם חומר ניקוי מיוחד לפרקטים, ישנם בשוק כל מיני חומרים עם וקס לפרקט.

עלות תועלת

בהשוואה לפרקט עץ אמיתי או לסוגים מסוימים של ריצוף אריחים, פרקט למינציה בדירוג AC4 הוא חלופה חסכונית. עלויות ההתקנה הראשוניות נמוכות יותר, ויש לו העמידות לטווח ארוך.

גמישות בהתקנה

פרקט למינציה בדירוג AC4 כולל לעתים קרובות מערכת התקנה של קליק נעילה, המאפשרת תהליך התקנה פשוט ויעיל. זה לא רק מפחית את עלויות ההתקנה אבל זה בהחלט יתרון למי שמעדיף פרויקטים של עשה זאת בעצמך.

התאמה למגורים ולמסחר

פרקט AC4 מתאים גם למגורים וגם ולמסחר. בבתים, הוא יכול לעמוד בדרישות של משפחות פעילות וחיות מחמד. במשרדים או במפעלים מסחריים, שבהם התנועה גבוהה יותר, ריצוף למינציה בדירוג AC4 מתגלה כעמיד ושומר על המראה שלו לאורך זמן.

שיקולים סביבתיים

פרקט למינציה בדירוג AC4 מעוצב לרוב תוך התחשבות בשיקולים סביבתיים. מוצרים רבים בקטגוריה זו משתמשים בחומרים בני קיימא ובתהליכי ייצור ידידותיים לסביבה, מה שהופך אותם לבחירה ירוקה יותר עבור צרכנים מודעים לסביבה.

ריצוף למינציה 4AC בולט כאפשרות ריצוף רב-תכליתית, עמידה ואסתטית עבור בתים ומשרדים כאחד. היכולת שלו לדמות את המראה של עץ אמיתי, יחד עם תחזוקה קלה וחסכוניות, הופכים אותו לבחירה פופולרית עבור אלה המחפשים פתרון ריצוף מסוגנן חמים ונעים.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ