איך להתקין פרקט למינציה

פרקט אורבן AC4 8 8 מ"מ דגם וינה 005

פרקט למינציה כבש את העולם החל מדגמים אירופאים מאיכות מעולה ועד לאיכויות סיניות פחות טובות אם כי לאחרונה החלו גם הסינים בייצור ושיווק של פרקט למינציה באיכות מעולה.

הוא הפך למבוקש מאוד בקרב משפצי בתים שרוצים לקבל מראה של פרקט במחיר שפוי הוא מציע מגוון רחב של יתרונות שהופכים אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים רבים.

אחת התכונות העיקריות של פרקט למינציה היא העמידות שלו. פרקט למינציה מורכב מארבע שכבות, כולל שכבה נגד שחיקה, שכבת דקורטיבית, שכבת ליבה ושכבת גיבוי. שכבות אלו מתמזגות יחד בלחץ וחום גבוהים, מה שיוצר לוח קשיח ואחיד, עמיד במים ועמיד בפני שריטות. פרקט למינציה נפוץ מאוד וניתן למצוא אותו בכל חנות עיצוב.

לפרקט למינציה יש מראה של חומרי ריצוף יקרים, אבל הוא הרבה פחות יקר לרכישה והתקנה. ריצוף למינציה עולה בדרך כלל בסביבות 40 עד 250 ₪ למטר מרובע תלוי בסוג הפרקט באיכות ובסגנון שנבחרו. זה הופך אותו לאופציה מצוינת עבור בעלי תקציב נמוך שעדיין לא מוותרים על איכות.

תהליך הייצור של ריצוף למינציה כולל שימוש בסיבים בצפיפות גבוהה (HDF) ותצלום ברזולוציה גבוהה של עץ או אריחים. התצלום מודפס על השכבה הדקורטיבית, אשר לאחר מכן מכוסה בשכבת הגנה שקופה.. שכבת הליבה   HDF  מספקת יציבות וחוזק לריצוף, בעוד ששכבת הגיבוי מסייעת במניעת חלחול לחות לתוך הרצפה.

התקנת פרקט למינציה היא גם קלה יחסית, מה שהופך אותו לפרויקט לא יקר עבור בעלי בתים. ניתן להתקין את הריצוף על פני רוב הרצפות הקיימות, כולל בטון, ריצוף ישן ואפילו על ריצוף פי וי סי  קיים. הלוחות של הפרקט נצמדים יחד עם מערכת לשון וחריץ, ולכן אין צורך בדבקים או מסמרים. המשמעות היא שניתן להתקין את הריצוף במהירות וללא הרבה בלגן. בעת התקנת פרקט למינציה, חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות היצרן. יש לתת לפרקט להסתגל לחדר בו נרצה להתקין יש להניח אותו בחדר לפחות ל 24 שעות חשוף ללחות החדר לפני ההתקנה, ולהכין את הרצפה כראוי. כמו כן, חשוב להשאיר רווח התפשטות בהיקף החדר כדי לאפשר התרחבות והתכווצות של הפרקט בהתאם לשינויים בטמפרטורה או בלחות.

 

פרקט למינציה מציע מגוון רחב של יתרונות, כולל עמידות גבוהה לשחיקה קלות התקנה ומחיר נוח. תהליך הייצור שלו כולל חומרים איכותיים ושימוש בצילומים ברזולוציה גבוהה, היוצרים מראה יפה ומציאותי. עם התקנה ותחזוקה נכונים, ריצוף למינציה יכול להחזיק מעמד שנים רבות ולספק אפשרות ריצוף יפה ופונקציונלית לכל חדר בבית

 

 

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ