התקנת פרקט ממה צריך להיזהר

פרקטים בתל אביב

בעת התקנת פרקט, חשוב שיהיה הסכם ברור בינך לבין המתקין.  הסכם זה צריך לפרט את היקף העבודה, את לוח הזמנים והתשלומים.  הנה כמה דברים שכדאי לכלול בהסכם התקנת פרקט ועל מה להקפיד כדי להימנע מתשלום תוספות ואכזבות.

היקף העבודה

ההסכם צריך לתאר בבירור את היקף העבודה. זה כולל את סוג רצפת הפרקט שיש להתקין, הדוגמה, הגימור וכל מאפיינים נוספים כגון פנלים וספוג.

 לוח זמנים

ההסכם צריך לכלול לוח זמנים לתהליך ההתקנה.  זה צריך לכלול את תאריך ההתחלה, תאריך הסיום המשוער, ואבני דרך כלשהן לאורך הדרך.

 תשלומים

יש לציין את לוז התשלומים בצורה ברורה בהסכם. זה כולל את העלות הכוללת של העבודה, סכום וזמן לתשלום ראשון ושאר התשלומים עבור היתרה.

 אחריות

ההסכם צריך לפרט בבירור את אחריותם של המתקין ושל בעל הבית. מה היא מכסה וכל מגבלה .זה כולל מי אחראי על העברת רהיטים, פינוי ריצוף ישן אם ישנו וסילוק חומרי פסולת.

 עלויות נסתרות

בעת בדיקת ההסכם, הקפד לשאול על כל עלויות נסתרות שעלולות לצוץ במהלך תהליך ההתקנה.  זה כולל עלויות עבור בעיות בלתי צפויות כגון פילוס הרצפה באם יש צורך או כל חומר נוסף הנדרש.

שינוים

חשוב להיות מודעים לכל אפשרויות שינוי שעלולות להופיע במהלך תהליך ההתקנה. שינוי היא כל עבודה נוספת המתבקשת על ידי בעל הבית שאינה כלולה בהסכם המקורי.  זה יכול לכלול שינויים בכמות הפרקט או כל תוספת אחרת.

 שירותים נוספים

חלק מהמתקינים עשויים להציע שירותים נוספים כגון פינוי רהיטים או הסרת ריצוף ישן תמורת תשלום נוסף. חשוב להיות מודעים לשירותים אלו ולעלויות הנלוות להם לפני התקשרות בהסכם.

 איכות החומרים

הקפידו לשאול על איכות החומרים שישמשו בתהליך ההתקנה.  חומרים באיכות נמוכה יותר עשויים לגרום לעלות נמוכה יותר עבור ההתקנה, אך הם עשויים שלא להחזיק מעמד לאורך זמן או להיראות גרוע שלא כמו חומרים באיכות גבוהה יותר.

ביטוח

חשוב לוודא שלמתקין יש ביטוח אחריות למקרה של תאונות או נזק שיתרחשו במהלך תהליך ההתקנה.

לסיכום

הסכם התקנת פרקט צריך לכלול בצורה ברורה את היקף העבודה, לוח הזמנים, פריסת התשלומים, והאחריות.  בעת כריתת הסכם, הקפד לשאול על כל עלויות נסתרות, הזמנות שינוי, שירותים נוספים, איכות החומרים וביטוח.  בהיותך מודע לדברים הללו, תוכל להימנע מתשלום תוספות ולהבטיח שהתקנת הפרקט שלך תושלם לשביעות רצונך.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ