איפוא אני יכול לקנות פרקט הכי זול בארץ

איפוא אני יכול לקנות פרקט הכי זול בארץ

הרבה לקוחות מחפשים פרקט זול, פרקטים בזול, ואמנם שוק הפרקטים מלא בפרקטים זולים, אך האם פרקט זול זה באמת זה מה שאתם מחפשים?

שוק הפרקטים בישראל מציע סוגים שונים של פרקטים ובמחירים מגוונים, החל מ 30 ש”ח למטר מרובע ויש גם 27 ש”ח למטר כלומר ההבדל נראה משמעותי אבל בואו נעשה חשבון לחדר של 20  מטר אתר חוסכים 60 שקלים בלבד וקבלתם באחריות זבל של פרקט משאריות של שאריות ששכבו מבמחסן מעובש. וחסכתם 60 שקלים על חדר!!!  מחיר ההתקנה והאביזרים יהיה זהה בכל סוג של פרקט שתבחרו.

פרקט זול וזמני

אם אתם גרים בשכירות וצריכים פתרון מיידי זול וזמין ואתם לא בדיוק רוצים להשקיע בהתקנה יקרה ובפרקט יקר, ואתם מחפשים פרקט זול לדירה שתוך מספר שנים קטן תעזבו, אז אין בעיה לכו על פרקט זול מאוד, רק קחו בחשבון שמחיר ההתקנה לפרקט זול או לפרקט יקר הוא אותו מחיר, למתקין זה לא משנה איזה פרקט הוא מתקין העבודה היא אותה עבודה לגבי פרקט למינציה, אך לגבי פרקט גושני מעץ מלא מחיר ההתקנה עולה משום שההתקנה שונה בתכלית.

אם אתם מתכוונים להתקין פרקט בדירה משופצת או בדירה חדשה אל תעזו להתקין פרקט זול, זו תהייה בכייה לדורות וזריקת כסף לפח משום שתוך מספר שנים קטן תאלצו להחליף אותו בשל הבלאי שלו. ולכן כדאי להשקיע קצת יותר על איכות הפרקט, לגבי העבודה זה אותו מחיר.

כבמקרה זה כדאי להשקיע במראה אקלוסיבי יותר, עם דרגת שחיקה גבוהה מאוד העובי יהיי עבה יותר ומיד תרגישו בהבדל הגדול בין שני סוגי הפרקטים.

השאלה מה אתם באמת צריכים?

פרקט הכי זול בארץ? או פרקט למינציה איכותי? פרקט איכותי יעלה כ 100 ש”ח למטר כלומר על חדר של 20 מטר מרובע תשלמו הפרש של כ 60 – 70 ש”ח למטר בין הפרקט הזול לפרקט היקר, כלומר הפרש של כ 1200 עד 1400 ש”ח יותר לחדר, עכשיו תעשו לבד את החשבון משתלם? או לא?

סיכום

אם מדובר בדיור זמני אז בהחלט משתלם, אך אםמדובר בדירה שלכם או בדירה חדשה שאתם עומדים לגור בה לפחות 10 שנים אז ממש לא משתלם להתעסק עם פרקט זול.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ