קטלוג פרקט למינציה

קטלוג פרקט למינציה

קטלוג של פרקט למינציה יעזור לכם לבחור את סוג הפרקט הרצוי, הוא פרקט רב שכבתי שקיים בשוק במספר רב של שכבות, החל מדו שכבתי, תלת שכבתי ועד רב שכבתי. השכבה העליונה של הפרקט עשויה מעץ אמיתי ומעניקה מרקם ומראה של עץ מלא. השכבות מתחת לשכבה העליונה עשויות MDF משני הצדדים, כאשר איכות הפרקט משתפרת ככל שמספר השכבות עולה. עם זאת, מספר השכבות לא תמיד מעיד על איכות המוצר, שכן חלק מהחברות עשויות לייצר פרקט איכותי עם פחות שכבות. חשוב לקחת בחשבון את ארץ הייצור ואת הדגם האיכותי ביותר לכל חברה בבחירת הפרקט. פרקט רב שכבתי עמיד וקל יותר לתחזוקה מפרקט מעץ מלא, ורק את השכבה העליונה שלו צריך לשייף במקרה של שריטות או כתמים.

בקטלוג של הפרקטים ניתן למצוא פרקטים עבור חדרי אמבטיה, עץ טיק הוא אופציה טבעית מצוינת שיכולה לעמוד ברמות גבוהות של לחות ומים, גם בתחתית המקלחת. עם זאת, מדובר בפתרון יקר. פרקט פולימר הוא אופציה סינתטית ועמידה למים עשוי PVC איכותי, משתלם יותר וכולל ציפוי נגד החלקה.

שיטת ההתקנה המומלצת לפרקט למינציה היא התקנה צפה על גבי תשתית ספוג, בעוד פרקט מעץ מלא מומלץ להתקין בהדבקה בלבד. ניתן להתקין פרקט רב שכבתי בהדבקה או התקנה צפה, כאשר התקנה צפה ניתנת להחלפה ביתר קלות במקרה של נזק לפרקט. חשוב להקפיד על מרחק של כחצי ס”מ בין הפרקט לקירות החדר במהלך ההתקנה כדי להתאים להתרחבות והתכווצות עקב תנאי מזג אוויר משתנים.

טווחי המחירים להתקנת פרקט משתנים בהתאם לגורמים כמו עובי, ארץ ייצור, איכות וסוג הפרקט. פרקט למינציה זול משמעותית מפרקט עץ, כאשר המחירים נעים בין 60-70 שקל למ”ר לפרקט למינציה סטנדרטי ועד 200 שקל לאפשרויות איכותיות יותר. פרקט עץ כמו עץ גושני יכול לעלות בין 250 ל-700 ₪ למ”ר בהתאם לסוג העץ ולהתקנה הרצויה. עלות גימור דירת 2 חדרים בשטח של 60 מ”ר עם פרקט למינציה סטנדרטי תהיה בסביבות 4,000 שקל, בעוד שגימור אותה דירה בפרקט עץ גושני עשוי לעלות עד פי ארבעה.

החוזק וההגנה של הפרקט מיוחסים בעיקר לציפוי הלמינציה המקנה לו גם מראה מרשים. הפרקט זמין בדרגות עובי הנעות בין 6 ל-12 מילימטרים, כאשר 8 מילימטרים הם נקודת המוצא האופיינית לריצוף הבית. רמות השחיקה של הפרקט נעות בין AC1 ל-AC5, כאשר AC3 ו-AC4 מתאימים לשימוש ביתי. הפרקט מדורג על פי ה-Class שלו, שנע בין 31 (הפשוט) ל-33 (היוקרתי ביותר), ודירוג Class 32 מקובל לשימוש ביתי. בישראל נהוג פרקט AC4 לשימוש ביתי, וחשוב להקפיד שהפרקט נושא את תו התקן של מכון התקנים הישראלי ואת תו התקן האירופי E1.

לחברות שונות יש טכנולוגיות משלהן לייצור פרקט איכותי בקטלוג הפרקטים תוכלו למצוא חברות שונות כמו חברת טרקט, המנגנון של Tract המונע פתיחת מפרקים ובלאי גבוה. ל-Tract יש את בקרת האיכות הגבוהה ביותר בעולם, המבטיחה שכל מוצר פרקט נקי מפגמי ייצור. פרקט למינציה איכותי מוערך על פי איכות ההדפס, מרקם הפרקט ומספר ההדפס השונות בהן נעשה שימוש בעיצוב. פרקט למינציה מתאים לחיפוי רצפת פנים, לרבות משרדים, מוסדות ציבור, קניונים וחנויות, והוא מוסיף נופך של יוקרה ותחכום לכל חלל. הפרקט נוח להליכה, סופג רעשים וקל לניקוי ואינו דורש תחזוקה מיוחדת.

מחיר הפרקט נקבע על ידי מספר גורמים, ביניהם החברה המייצרת, סוג, דגם ודירוג האיכות. חשוב להתקין את הפרקט אצל מתקין מקצועי כדי להבטיח גימור מוקפד ולהימנע מהמכות, קרחות או זיזים.

יתרונות וחסרונות של פרקט למינציה:

יתרונות:

חסכוני בהשוואה לפרקט עץ.

עמיד בפני פגיעות, מכות, שריטות וכתמים.

אפשרויות עמיד למים זמינות.

אפשרויות אינסופיות של צבעים, סגנונות ועיצובים שונים.

מורכב בשיטת “הנחת צפה” לפירוק והרכבה קלים.

קל לניקוי על ידי ניגוב עם סמרטוט לח.

חסרונות:

לא עמוק וחד כמו פרקט עץ.

לא ניתן ללטש ולחדש, מצריך התקנה חדשה בעת החלפתו.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ