פרקטים בתל אביב

פרקטים בתל אביב

בחר את סוג הפרקט המתאים לצרכים שלך:

ישנם סוגים רבים ושונים של פרקטים בתל אביב, בעיקר בשתי קטגוריות פרקט עץ מלא ופרקט למינציה. לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, ולכן חשוב לבחור את סוג הפרקט המתאים לצרכים הספציפיים שלכם.שנם סוגים רבים ושונים של פרקטים בתל אביב, בעיקר בשתי קטגוריות פרקט עץ מלא ופרקט למינציה. לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, ולכן חשוב לבחור את סוג הפרקט המתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

פרקט מעץ מלא

פרקט מעץ מלא עשוי מעץ אמיתי, זוהי האופציה היקרה יותר והמבוקשת מאוד. לפרקט עץ  יש מראה ותחושה יפים וטבעיים, והוא יכול להוסיף חמימות ואופי לכל חלל. עם זאת, פרקט מעץ מלא מתיישן עם הזמן ומקבל מראה יחודי נפלא אך נוטה גם להיות יקר יותר מאשר פרקט למינציה ועלול לדרוש יותר תחזוקה לאורך זמן.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרקט מעץ מלא הוא שניתן לשייף ולחדש אותו מספר פעמים. המשמעות היא שאם הרצפה נשרטת או ניזוקה עם הזמן, ניתן להחזיר אותה ליופייה המקורי בקלות יחסית. פרקט מעץ מלא הוא גם בחירה טובה עבור אנשים שמחפשים אפשרות ידידותית לסביבה, שכן הוא עשוי מחומרים טבעיים ומתחדשים.

עם זאת, פרקט מעץ מלא יכול להיות מועד יותר לנזקי רטיבות מאשר פרקט למיציה. אם הוא נחשף לרמות גבוהות של לחות או מים, הוא עלול להתעוות או להתכווץ לאורך זמן. בנוסף, פרקט מעץ מלא יכול להיות קשה יותר להתקנה מאשר פרקט למינציה, מכיוון שהוא דורש כלים מיוחדים ומומחיות גדולה יותר.

פרקט למינציה בתל אביב

פרקט למינציה עשוי מחומרים סינטטיים שנועדו לחקות מראה של עץ אמיתי. זוהי אפשרות פופולרית עבור אנשים שרוצים את המראה הטבעי של העץ ללא תג המחיר הגבוה. פרקט למינציה גם עמיד יותר ללחות מפרקט מעץ מלא, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור אזורים עם לחות גבוהה. פרקט למינציה ניתן למצוא ברחוב העלייה 2 תל אביב וניתן להתרשם כאן מקטלוג פרקטים שיש בחנות. https://parket-telaviv.com

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרקט למינציה הוא היותו קל להתקנה ודורש מעט מאוד תחזוקה לאורך זמן. הוא גם עמיד מאוד ועמיד בפני שריטות. בנוסף, פרקט למינציה זמין במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, מה שמקל על מציאת סגנון המשלים את העיצוב שלך בבית או במשרד.

עם זאת, פרקט למינציה לא ניתן לשיוף וללטש מחדש כמו עץ מלא. אם הוא ניזוק עם הזמן, יהיה צורך להחליף אותו לחלוטין. בנוסף, פרקט למינציה עשוי שלא להיות בעל מראה ותחושה טבעיים כמו עץ אמיתי, מה שיכול להוות חיסרון עבור חלק מבעלי הבית.

לסיכום, בחירת סוג הפרקט המתאים לצרכים שלכם מצריכה שיקול דעת מדוקדק של התקציב, העדפות הסגנון והצרכים הפרקטיים שלכם. פרקט מעץ מלא הוא אפשרות פרימיום המציעה מראה ותחושה טבעיים, אך עשויה להיות יקרה יותר ונוטה לנזקי רטיבות. פרקט למינציה משתלם הרבה יותר.

 

 

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ