יוקרה עם ריצוף פרקט למינציה

רצפת פרקט למינציה AC4

פרקט למינציה התפתח מאלטרנטיבה חסכונית לאופציה רב-תכליתית ויוקרתית עבור ריצוף פנים הבית ומשרדים. יכולתו לחקות את האלגנטיות של חומרים טבעיים, בשילוב עם עמידות וקלות תחזוקה, הופכת אותו לבחירה אידיאלית עבור אלו השואפים להשיג מראה יוקרתי בבית. במאמר זה נבדוק כיצד ליצור אווירה יוקרתית עם פרקט למינציה, נמליץ על סוגי למינציה מתאימים ונדון כיצד לשלב אותו ביעילות באזורים שונים בבית.

 בחירת פרקט למינציה המתאים

בחירת הסוג הנכון של פרקט למינציה חיונית כאשר שואפים ליצור חלל פנים יוקרתי. להלן מספר אפשרויות מומלצות:

פרקט למינציה מבריק: פרקט למינציה מבריק ידוע בגימור דמוי המראה שלו, המוסיף אלמנט של יוקרה לכל חדר. סוג זה של פרקט מחזיר אור, ויוצר תחושה של מרווח ופאר. הוא יעיל במיוחד בחדרי מגורים, פינות אוכל וחדרי שינה שבהם רצוי נגיעה של יוקרה.

פרקט למינציה עם לוחות רחבים: פרקט למינציה לוח רחב מחקה את המראה של פרקט עץ יוקרתי. הלוחות הגדולים יותר מעניקים אשליה של סביבה מרווחת ומפנקת. פרקט למינציה מסוג זה מתאימה לסלון, למסדרונות ולחללים בעלי קונספט פתוח.

פרקט למינציה עם טקסטורה: פרקט למינציה ם טקסטורה מובלטת מדמה את המרקם של חומרים טבעיים כמו עץ או אבן. זה לא רק נראה אותנטי אלא גם מרגיש יוקרתי מתחת לרגליים. סוג זה של למינציה הוא רב תכליתי וניתן להם טקסטורהשתמש בו בחדרים שונים, כולל חדרי שינה, מטבחים וחדרי רחצה.

פרקט למינציה מעץ כהה: פרקט למינציה מעץ כהה, כגון גימורי צבע של אגוז או מהגוני, משדרת תחכום ועושר. הוא משלים סגנונות פנים מסורתיים ועכשוויים כאחד. למינציה מעץ כהה אידיאלית ליצירת מראה יוקרתי בחדרי שינה, משרדים ביתיים או ספריות.

שילוב פרקט למינציה באזורים שונים בבית

כדי להשיג מראה מעוצב ויוקרתי בכל הבית, חיוני לשלב פרקט למינציה בצורה מחושבת באזורים שונים. הנה איך לעשות זאת ביעילות:

סלון: הסלון הוא לעתים קרובות מוקד הפנים של הבית. בחר פרקט למינציה מבריק או פרקט למינציה בעל לוחות רחבים כדי ליצור אווירה יוקרתית. שלבו עליו   שטיח בצבעים ודוגמאות משלימים כדי להוסיף חמימות ונוחות. שלבו פריטי ריהוט אלגנטיים, כמו ספות קטיפה או עור ושולחנות קפה משיש, להשלמת המראה היוקרתי.

פינת אוכל: הרחיבו את רצפת פרקט הלמינציה מהסלון אל פינת האוכל כדי לשמור על המשכיות. שולחן אוכל גדול עם כיסאות מרופדים ונברשת יכולים לשפר עוד יותר את התחושה היוקרתית. שקול להוסיף מראה על הקיר.

חדרי שינה: בחדרי שינה, בחרו בפרקט למינציה מובלטת בטקסטורת עץ או אבן. זה לא רק מוסיף עניין ויזואלי אלא גם יוצר אווירה נעימה ומזמינה. השתמשו בשטיחים רכים וקטיפתיים או שטיחים לצד המיטה כדי לספק נחיתה נוחה לרגליים יחפות. שלבו מצעים יוקרתיים, וילונות ותאורת הדגשה כדי להשלים את האווירה העשירה של חדר השינה.

מטבח: אמנם למינציה לא יכולה להיות הבחירה הראשונה למטבחים, אך עדיין ניתן להשתמש בו ביעילות. בחרו בפרקט למינציה עם שכבת הגנה איכותית העמידה בפני נוזלים ולחות וברמת שחיקה גבוהה. כדי לשמור על המראה היוקרתי, חברו את פרקט הלמינציה לארונות יוקרתיים, משטחי גרניט או קוורץ ומכשירי נירוסטה. אורות תליון אלגנטיים וכיסאות בר יכולים גם להעלות את האסתטיקה של המטבח.

חדרי אמבטיה: חדרי אמבטיה יכולים להפיק תועלת מפרקט למינציה עמיד למים, המספק יוקרה וגם פרקטיות. כדי ליצור אווירה דמוית ספא, השתמשו בפרקט למינציה בצבע בהיר עם מרקם של אבן או אריחים. שלבו אמבטיה עצמאית, מקלחון מכוסה זכוכית ואביזרים איכותיים להשלמת עיצוב חדר הרחצה היוקרתי.

מסדרונות וכניסות: פרקט למינציה במסדרונות ובכניסות צריך להתאים לבחירת הריצוף הכוללת בחדרים סמוכים למראה עיצובי אחיד. שיקלו להשתמש בשטיח ראנר מסוגנן במסדרונות כדי להוסיף נופך של יוקרה ולהגן על הפרקט מפני בלאי.

פרקט למינציה עשה כברת דרך ביכולתו לשדר יוקרה ואלגנטיות בתוך הבית. על ידי בחירה קפדנית של סוג פרקט הלמינציה המתאים ושילובו בקפידה באזורים שונים בבית, ניתן ליצור בתים ומשרדים מעוצבים ויוקרתיים.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

עודפי פרקטים בתל אביב
עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ