עודפי פרקטים בתל אביב

עודפי פרקטים בתל אביב

המחיר של פרקטים לבית יכול להיות לא זול במיוחד, אבל אם תחליטו להכניס פרקטים לחדר אחד אז מדוע לא לחפש עודפי פרקטים. כנסו אלינו ותופתעו במבחר גדול ומגוון.

אמנם לחדר גדול נראה שלא תמצאו מציאות כי זה כבר לא עודפי פרקטים אלא ממש כמות, אבל לחדרים קטנים בהחלט תוכלו למצוא עודפים. או שאתם מסתפקים בדגמים ישנים יותר שאגב לא פחות טובים מהדגמים החדשים, אז בהחלט ניתן למצוא מלאי במחיר נמוך יחסית.

התקנתם פרקט בבית אבל לא נשארו לכם עודפים והנה יום אחד אתם מבצעים שיפוץ או רוצים להחליף אזור מסויים ואתם תקועים ולא מוצאים את אותו סוג פרקט.

יצרני רצפות פרקטים ופי וי סי  ממליצים בדרך כלל לצרכנים לרכוש עודף קטן של אותו סוג ריצוף למקרה  שיצוץ וצורך בהחלפה או סתם כי התבלה אזור מסויים ויש להחליף ואז קשה למצוא בדיוק את אותו דגם.

כמעט בלתי אפשרי לרכוש את הכמות המדויקת של הפרקט לחלל על בסיס מושלם אחד לאחד. רמת המיומנות של המתקינים הם הגורמים העיקריים השולטים ברכישה העודפת של חומרי הריצוף שלך. נוסף על כך, לא צריך לרכוש את כל חומרי הריצוף באותן רמות עודפות. פרקט, למשל, יהיה שונה מאשר אריחי פי וי סי ויניל ,  שטח ההתקנה המיועד יגדיל או יקטין  העודפים שאתה צריך לקנות. בדרך כלל קובעים את נתוני הפסולת על 5 עד 15 אחוזים.

כמעט כל התקנת פרקט דורשת חיתוך. ולכן לא תמיד המידה של החדר תואמת את מידת ההזמנה תמיד יש להוסיף עוד בגלל החיתוכים. גם חדרים שאינם מרובעים לחלוטין מביאים לפסולת גבוהה יותר.

חדרים מרובעים או מלבניים מהווים אזורים עם פסולת נמוכה יותר מאשר חדרים מעוגלים או שיש להם גומחות. ואם מתקינים את הפרקט באלכסון לצורך עיצוב יפה יותר אזי כמות הפסולת גדולה יותר.

מאמרים נוספים
פרקט שווה בריאות
פרקט למינציה 8013

פרקט למינציה מורכב מ- 90 אחוז מעץ, חומר טבעי. זו הסיבה שיש לו פרופיל כל כך ידידותי לסביבה והוא מספק - קראו עוד

פרקט למינציה קרונו סוויס
פרקט למינציה שווצרי קרונו סוויס Krono swiss

ריצוף למינציה קרונו סוויס נמצא כיום כמעט בכל מקום בבית: בחדרי מגורים, במטבחים ובחדרי שינה וגם במשרדים ובמלונות.

פרקט קרונו סוויס
פרקטים

מפעל קרונו הוקם בשנת 1993, מייצר ריצוף באיכות גבוהה. חבר בקבוצת SWISS KRONO GROUP הבינלאומית, KRONOTEX הוא אחד היצרנים המובילים - קראו עוד

מבנה שכבות הפרקט
מבנה שכבות הפרקט

בבסיס כל פרקט ריצוף למינציה שוויצרי של קרונו שוכנת בחלקו התחתון שכבה של חומר ששומר על הלוח ישר,שכבה זו תומכת - קראו עוד

  שוק של פרקטים בתל אביב
  שוק של פרקטים

שוק של פרקטים, כך מכנים אותנו הלקוחות שלנו ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלנו לפרקטים אלא גם בגלל האיכות והשרות - קראו עוד

איפוא אני יכול לקנות פרקט הכי זול בארץ
איפוא אני יכול לקנות פרקט הכי זול בארץ

הרבה לקוחות מחפשים פרקט זול, פרקטים בזול, ואמנם שוק הפרקטים מלא בפרקטים זולים, אך האם פרקט זול זה באמת זה - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ