היתרונות של שטיחים לבית או לעסק

היתרונות של שטיחים לבית או לעסק

מראה

 שטיח מקיר לקיר  מוסיף לעיצוב בעזרת צבע, דפוסים, השטיח יכול ליצור את התמונה הרצויה בבית או בעסק. הוא מבודד הוא חמים ולוכד אבק כך שהוא גם בריאותי מאוד.

בידוד

 שטיח יכול לעזור לחסוך באנרגיה שכן הוא תורם חשוב לבידוד הסביבה המקורה. השטיח מבודד רצפות שכן הוא מעניק תחושה פסיכולוגית וגם פיזית של חום.

הרגשה

 נסה להתכרבל בחורף על רצפת משטח קשה. השטיח מרגיש הרבה יותר טוב, רך ונעים  וחמים יותר לכפות הרגליים. זה גם נותן תחושה “רכה” יותר לבית.

אקוסטיקה

 מספר מחקרים מגלים ששטיחים סופגים צליל ושטיחים עם ריפוד משפרים עוד יותר יכולת זו.

בטיחות

 באופן בלתי נמנע, תאונות החלקה ונפילה מתרחשות ברצפות במשטח קשה ולא ברצפות שטיחים.

בריאות

 שטיחים לוכדים אלרגנים, אבק ומזהמים אחרים, ואוחזים בהם עד שניתן יהיה להסירם כראוי על ידי שאיבה.

קל יותר לתחזוקה

 שטיחים הם פחות קשים  לניקוי ותחזוקה מאשר ריצוף משטח קשיח, ובשל כך וכאמור התחזוקה שלהם זולה יותר.

מחקר של אישור ניקוי ושיקום לבדיקה משנת 2003 מצא כי על בסיס שנתי, רצפות משטח קשיח דורשות יותר זמן וכסף לניקוי מאשר שטיחים, וציוד הניקוי היה יקר פי שבעה לרצפות ויניל מאשר לשטיחים. אמנם עלויות רכישה והתקנה מראש הן יקרות יותר לשטיח מאשר לריצוף קשיח, אך הוצאות השטיח מוכיחות כחסכוניות יותר לאורך כל חיי המוצר.

השטיח מוסיף תוספת ברכה לביתכם

היופי, הביצועים, הערך והקיימות של השטיח הופכים אותו לבחירה הנכונה לבית שלך. השטיח משפר את הבתים על ידי ריפוד השפעת החלקות ונפילות, הרעלת רעש והקלה על הלמידה והריכוז. השטיחים של ימינו הם ידידותיים לסביבה, מיועדים להתנגד לכתמים ודהייה, ולעמוד אפילו בתנועת כפות רגליים כבדה.

מוסיף יופי וסטייל

עם אלפי סגנונות וצבעים של שטיחים, הבחירה האולטימטיבית שלך תשקף את האופן בו תרצה להתאים אישית את שטח המגורים שלך. השטיח יכול להיות בסיס ניטרלי, או שהוא יכול להיות מוקד עם צבעים מלאי חיים ודוגמאות חזקות יותר, נועזות יותר, ומרקמים.

מחקרים הראו כי אנשים הסובלים מבעיות אסטמה ואלרגיה ראו כי הסימפטומים משתפרים כאשר  מותקן בבית שטיח.

מספק חום ונוחות

השטיח מספק בידוד תרמי בעונות קרות , הוא שומר על אוויר חם יותר, השטיח מספק גם מקום נוח לשבת, לשחק או לעבוד ונותן לחדר תחושה כללית יותר חמימה.

מרכך החלקות ונפילות

השטיח אידיאלי לרפוד צעדינו, צמצום החלקות ונפילות ומזעור פציעות כאשר נפילות מתרחשות. שטיח מספק הגנה בטיחותית לכל המשפחה, אך במיוחד לפעוטות ואנשים מבוגרים.

מפחית רעש

טלוויזיות עם מסך גדול, טלפונים רמקולים, מחשבים ומערכות סאונד הופכים את בתינו למקומות רעשניים. השטיח עוזר לקליטת הצלילים הללו. הוספת ספוג מתחת לשטיח מפחית רעש עוד יותר. השטיח פועל גם כמחסום קול בין קומות בכך שהוא מסייע בחסימת העברת הקול לחדרים שמתחת. שטיח במדרגות עוזר גם להסוות את צליל הצעדים במדרגות.

איכות אוויר בדירה

למרות שאנו בדרך כלל לא נקשר בין השטיח לאיכות משופרת של האוויר בחלל, יש לכך השפעה חיובית מאוד. כוח המשיכה גורם לחלקיקים ביתיים נפוצים, כמו אבק, אבקה, ושערות של חיות מחמד וחרקים, ליפול לרצפה. השטיח לוכד חלקיקים, מסלק אותם מאזור הנשימה ומפחית את הכמות שלהם באוויר. השטיח ועוזר להרחיק אותם מהאוויר שאנו נושמים. “השטיח הוא מלכודת חלקיקים ומוציא חלקיקים אלו מאזור הנשימה שלנו.

אסטמה ואלרגיות

תפיסה שגויה היא שאנשים עם אסתמה ואלרגיות צריכים להימנע משטיח בבית. למעשה, ההפך הוא הנכון. מחקרים הראו כי שטיח מנוקה כראוי מסייע בהפחתת הסימפטומים והוא הבחירה הטובה ביותר לריצוף לסובלים מאסתמה ואלרגיות.

תפיסות שגויות של עובש

כאשר השטיח נשמר ונקי ויבש, עובש פשוט לא יכול לצמוח על סיבים סינטטיים. השטיח מוכר כאחד הפולטים הנמוכים ביותר של תרכובות אורגניות נדיפות מבין אפשרויות הריצוף והגימור הפנימי השונים.

מאמרים נוספים
שטיחים מקיר לקיר בגני ילדים
שטיח מקיר לקיר דגם רכב בורדו

הילדים שלנו הם הדבר הכי יקר שיש לנו וכאשר אנו שולחים אותם בצעירותם לגן ילדים אנו מצפים שגן הילדים יהיה - קראו עוד

שטיחים מקיר לקיר או פי וי סי?
שטיח מקיר לקיר דגם טניס כחול

רצפה מכוערת או פגומה ניתן לתקן במספר דרכים – אפשר להדביק שטיח מקיר לקיר או להדביק פי וי סי. מה - קראו עוד

עודפי שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הם אפשרות ריצוף פופולרית עבור בעלי בתים רבים בשל יתרונותיו הרבים השטיח מקיר לקיר. נבדוק את היתרונות - קראו עוד

סוגים של שטיחים למדרגות

בבואנו לבחור את השטיח המתאים למדרגות, ישנם מגוון חומרים וסגנונות שיש לקחת בחשבון. לכל אופציה יש יתרונות וחסרונות משלה שיש - קראו עוד

ריצוף פרקט לעומת סוגי ריצוף אחרים: מה הכי מתאים לבית בישראל
פרקטים בתל אביב

בכל הנוגע לאפשרויות ריצוף לבית שלכם בישראל, ישנם סוגים רבים ושונים לבחירה. לכל אחד יש מאפיינים ייחודיים משלו, יתרונות וחסרונות. - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ