שטיחים מקיר לקיר בגני ילדים

שטיח מקיר לקיר דגם רכב בורדו

הילדים שלנו הם הדבר הכי יקר שיש לנו וכאשר אנו שולחים אותם בצעירותם לגן ילדים אנו מצפים שגן הילדים יהיה מקום בטוח, אז בדיוק שטיחים מקיר לקיר בגן הילדים מגן על ילדינו.

בעיתונות הכתובה ובמדיה הוירטואלית אנו עדים השכם וערב לידיעות על פציעות קלות וחמורות המתרחשות בגני הילדים בארץ ובעולם, ונושא הבטיחות הוא במעלה הראשונה בכל מוסד ציבורי ובפרט במוסדות חינוך, בארץ מוסד חינוכי כמו בית ספר או גן ילדים לא יקבל רשיון הפעלה אם לא עבר את ביקורת הבטיחות.

הבטיחות והבטחון של ילדי הגן הוא שהביא לאחרונה לפיתוחים חדשים בתחום השטיחים התעשייתיים לגני הילדים ולמוסדות חינוך.

שטיח חסין אש

הפיתוחים האחרונים של שטיחים תעשייתיים ושטיחים למוסדות ואף שטיחים לבית הפרטי  מאפשרים בטיחות מקסימלית בתחום בטיחות האש, השטיחים מקיר לקיר המיוצרים כיום מכילים חומרים נוגדי אש ואינם דליקים.

תכונת החסינות לאש אינה מספיקה בתקני הבטיחות של כיבוי אש וישנו פרמטר נוסף והוא העשן שפולט שטיח שבא במגע עם חום רב או עם אש, וגם כאן אנו עדים לשטיחים מקיר לקיר חסינים בפני אש ואינם פולטים עשן או גזים רעילים במקרה של שריפה במבנה.

שטיח סופג רעשים

השטיחים בשל החמר ממנו הם עשויים והטקסטורה מסוגלים לבלוע רעשים בחללים גדולים וקטנים כאחד, זו הסיבה להדבקת שטיחים באולפני הקלטה, השטיח מונע יצירת הד בחלל ובכך משפר את איכות הצליל, בגני ילדים ובכיתות במוסדות חינוך חשוב שקולות בכיתה לא יצרו הד, ולכן דואגים ראשית להתקין תקרות אקוסטיות ויותר מכך ניתן להדביק שטיחים מקיר לקיר על הקירות ובכך למנוע הד בכיתה, בגני ילגים של ילדים בעלי מוגבלויות כמו חרשות חלקית – הקטנת ההד ובליעת רעשים הוא הכרחי.

שטיחים להגנת מפני נפילות

הפציעות השכיחות ביותר בגני ילדים הם פגיעות ופציעות הנגרמות מנפילה, הילדים עולים על כסאות ושולחנות או על מתקני משחק בתוך הגן, או רצים אחד אחרי השני תוך כדי משחק ואז נפילה קטנה על הרצפה הקשיחה יכולה להסתיים בפציעה לא פשטוה כמו שבר או חמור מכך זעזוע מוח.

שטיחים מקיר לקיר יכולים למנוע לחלוטין במאה אחוז את הפציעות הללו ומי שרוצה להקפיד עוד יותר יכול להניח מתחת לשטיח משטח סופג נוסף שמגיע בכל מיני עוביים ובמידות קשיחות שונות, מניסיון של גננות רבות בעיקר במגזר הפרטי אנו מקבלים תגובות חיוביות על המוצרים הללו והם מדווחות על ירידה דראסטית במספר הנפגעים בגן., מה שבסופו של דבר גם מוזיל את הביטוחים של הגן.

הגננות דיווחו שמספר התאונות קטן עד אפסי  הוביל לחסכון בדמי הפרמייה לביטוח עד כדי – 30 אחוז פחות בשנים בהן מספר התאונות הצטמצם, בביטוח מסבירים זאת במספר תביעות הולך וקטן שגורם בספו של דבר להוזלת פוליסת הביטוח ולמספר קטן עד אפסי של תביעות כלפי חברת הביטוח ויותר מכך פחות תביעות אישיות נגד הגננות.

חברתנו מתמחה בהדבקת שטיחים מקיר לקיר באולמות במשרדים בגני ילדים בבתים פרטיים על מדרגות ובמוסדות חינוך.

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע ביעוץ מקצועי.

מאמרים נוספים
שטיחים מקיר לקיר או פי וי סי?
שטיח מקיר לקיר דגם טניס כחול

רצפה מכוערת או פגומה ניתן לתקן במספר דרכים – אפשר להדביק שטיח מקיר לקיר או להדביק פי וי סי. מה - קראו עוד

היתרונות של שטיחים לבית או לעסק
היתרונות של שטיחים לבית או לעסק

שטיח מקיר לקיר מוסיף לעיצוב בעזרת צבע, דפוסים, השטיח יכול ליצור את התמונה הרצויה בבית או בעסק. הוא מבודד הוא - קראו עוד

עודפי שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הם אפשרות ריצוף פופולרית עבור בעלי בתים רבים בשל יתרונותיו הרבים השטיח מקיר לקיר. נבדוק את היתרונות - קראו עוד

סוגים של שטיחים למדרגות

בבואנו לבחור את השטיח המתאים למדרגות, ישנם מגוון חומרים וסגנונות שיש לקחת בחשבון. לכל אופציה יש יתרונות וחסרונות משלה שיש - קראו עוד

ריצוף פרקט לעומת סוגי ריצוף אחרים: מה הכי מתאים לבית בישראל
פרקטים בתל אביב

בכל הנוגע לאפשרויות ריצוף לבית שלכם בישראל, ישנם סוגים רבים ושונים לבחירה. לכל אחד יש מאפיינים ייחודיים משלו, יתרונות וחסרונות. - קראו עוד

צריך עזרה? צור איתנו קשר בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ